loading...
سایت اندرویدنا پایگاه تخصصی اندروید
علیرضا بازدید : 2550 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (1)

 

یکی از شاهکاری گرافیکی Gameloft 

پیشنهاد بسیار ویژه Apktops

اجرای 100% آفلاین و تست شده

نکته مهم : بازی دارای 4 فایل Apk  و 4 فایل دیتای مختلف برای 4 چیپست مختلف Adreno  وPowervr  وMali و Tegra است که باید متناسب با گوشی آندرویدی تان دانلود نمایید 

راهنمایی : در صورتی که در شناخت چیپست گوشی آندرویدی خود مشکل دارید کافیست این نرم افزار را دانلود کرده و نصب کنید و از چیپست گوشی آندرویدی خود از طریق قسمت GPU Renderer این نرم افزار مطلع شوید 

*** Apk و دیتای تگرا به درخواست دوستان اضافه شد ***  

تا به حال بازی های hd و گرافیکی زیادی از شرکت Gameloft معرفی کرده ایم که اگر حتی  تا به امروز این شرکت را نمی شناختید حالا که نام گیم لافت را می بریم ناخودآگاه یک محیط گرافیکی و بسیار نزدیک به بازی های کامپیوتری جلوی چشمتان می آید . این بار نیز قصد معرفی یکی از بازی های گرافیکی و hd شرکت Gameloft با نام BackStab را داریم .  در بازی فوق العاده زیبا و اکشن BackStab شما در نقش Henry Blake افسر سابق نیروی دریایی سلطنتی قرار می گیرید، یک مرد در هم شکسته که از زندگی محروم شده است. در تلاش او برای برقراری عدالت سهیم باشید و کمک کنید که بتواند انتقام خودش را از دشمنان بگیرد. در مسیر حرکت خود بالا بروید، بپرید و در مکان های مختلف به صورت غیرقابل شناسایی و نامحسوس حرکت کنید تا به اهداف خود رسیده و آنها را با ضربات خود از بین ببرید . 

BackStab 1.2.6

BackStab 1.2.6 (2)

 

سبک و گیم پلی این بازی کاملا شبیه به بازی Assassin’s creed  است که قادر است شما در در محیط مهیج و معمایی خود ساعت ها سرگرم کند . همان طور که در عنوان مطلب خواندید بازی دارای 3 فایل Apk و 3 دیتای مجزا برای هر چیپست است که باید متناسب با گوشی آندرویدی خود از ادامه مطلب دانلود نمایید . برای دانلود فایل Apk و دیتای مختص گوشی آندرویدی خود و مطالعه راهنمای نصب و استفاده از فایل دیتا به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید . 

 

راهنمای استفاده از فایل دیتا : پس از دانلود و نصب فایل apk مخصوص به گوشی خود ، فایل دیتای مخصوص به گوشی خود را نیز دانلود و با پسورد www.apktops.ir از حالت فشرده خارج کنید ، حال پوشه GloftSDHP را در مسیر Gameloft/games و در مموری کارت یا مموری داخلی گوشی آندرویدی خود کپی کنید .

 دانلود Apk مخصوص چیپست Adreno

 دانلود Apk مخصوص چیپست  Mali

 دانلود Apk مخصوص چیپست  Powevr 

 دانلود Apk مخصوص چیپست تگرا 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    موبایل یاب


    موبایل یاب اولین سامانه کنترل نامحسوس و ردیابی گوشی سرقت شده در ایران در خدمت شماست . امکانات این سامانه عبارتند از : شناسایی و ارسال موقعیت دقیق گوشی- اعلام تغییرات سیم کارت و ارسال شماره سیم کارت حاضر - شناسایی اپراتور سیم کارت سرویس دهنده - ارسال لیست تماس های دریافتی و خروجی -ارسال لیست پیامک های ارسالی و دریافتی - ارسال برنامه های اجرا شده و در حال اجرا - موقعیت لحظه به لحظه دقیق جی پی اس - موقعیت یابی 2 با استفاده از جی اس ام - وضعیت اتصال یو اس بی-کارت حافظه - پنل کاربری کاملا فارسی با کاربری آسان

    download

    آموزش زبان

    امروزه در دنيا راهكارهاي فراواني براي مبارزه با فراموشي مطرح مي شود و هر راهكار بسته به قدرت خود تا حدي پاسخگوست . اما از ميان اين راه حل ها ، پيشنهاد دكتر سباستين لايتنر و جعبه ي يادگيري او جايگاهي خاص دارد اين روانشناس آلماني توانست راهي براي وارد كردن اطلاعات از حافظه كوتاه مدت به حافظه بلند مدت پيدا كند .روش دكتر لايتنر بسيار ساده است او اعتقاد داشت كه سه امر در فرستادن اطلاعات از حافظه ي كوتاه مدت به حافظه ي بلند مدت نقش اساسي دارد 1. تعداد تكرارها 2. زمان بين تكرارها 3. تمركز دقيق بر روي واحد هاي اطلاعاتي كه سخت تر به حافظه سپرده مي شوند. B15 اين سه مرحله را به طور كامل مديريت مي كند . بعد از مدتي كار با B15 احساس مي كنيد كه تاكنون از قدرت حافظه خود كاملا ناآگاه بوده ايد و از قدرت پنهان در وجودتان شگفت زده خواهيد شد . 

    download

    شعر یادت نره !



    مبازی سراسر شادی و خاطره Sher Yadet Nareh هوش و قدرت حافظه شما را به چالش میکشد. در این بازی که بر گرفته از برنامه محبوب تلویزیونی don’t forget the lyrics است آهنگ ها و ترانه های ماندگار ایرانی در دسته بندی های مختلف به شما نشان داده می شود، پس از انتخاب آهنگ دلخواه آن آهنگ برای شما پخش می گردد، اما درادامه آهنگ در نقطه ای می ایستد و شما بایستی ادامه ترانه را حدس بزنید؛ البته در این راه می توانید از ۲ یاور بهره ببرید؛ یاور اول با نشان دادن ۲ جای خالی به یاری شما می آید و یاور دوم هم ۳ گزینه را برای شما نمایان میکند. در انتها هم می توانید رتبه جهانی خود را ببینید. به شما توصیه می کنیم که لذت انجام این بازی را در محیط های خانوادگی و جمع دوستان از دست ندهید.

    لینک دانلود.

    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 162
  • بازدید کلی : 9,855